lunes, 3 de octubre de 2016

CHE PYHARE MOMBYRY





Che Pyhare Mombyry
Intérprete: Los Troveros de América
Canal Youtube: Paraguay Pu

"Me siento lejos de ti mi bella noche Asunción.
Te arrullaré en mi canción aunque distante estés.
Quisiera que mi cantar lo lleve el viento al pasar
y así en tu lecho dejar la nostalgia de mi ser.

Me invaden las añoranzas y mi corazón hoy llora
por esa tierra querida que lejos está de mí.
En esta noche lejana quisiera ver esa luna
que con su luz acaricia a mi hermoso Paraguay.
Ha che retã põrãite hi'ãnte rohechami
aveve nga'u ha aguejy ne rendápe sapy'a.
Ko'êmbotávo taiké taiñapysê kuarahy
ha ndéve tapurahéi che pyhare mombyry.

Ko pytumby oguahêvo ahechase nde jasýpe
opykavýrõ nde ári che retãmi Paraguay.

(no incluída en esta versión)

Oh noche del Paraguay quisiera que estés aquí
con esa brisa sutil para calmar mi ansiedad.

Porque me siento morir en la lejana prisión
pues ya no me alumbra el sol de tu cielo guaraní".

Che ãho ko mombyry añandúgui che jopýva
vaichánte yvápe oîva pyhare che moangekói.
Hi'ã ko che purahéi amoî yvytu jurúpe
tomyasáî che retãpyre che jopyva vy'a'y.

Che rekove ikane'õva techaga'u che jopýgui
ha tesaype ko'ãgã hi'ãnte amondoho.

Autores: Mario Rodríguez - Sergio Ramón González - Augusto Ramón González.


3 comentarios: