sábado, 1 de diciembre de 2012

Despierta mi Angelina

Intérprete: Magalí Díaz


Despierta mi Angelina, fragancia de azucena

Lucero ya oséma nde resáicha oyayái

Na epuáma ajhechá mi ko yvaga omimbí páva

Jha demá ña ne encantáva che jazmín del Paraguay.

Despierta mi Angelina, aquí en tu ventana

Peina guyrá campana ne rokéme oyeroky

Jha iyikeré mainumby clavelina iyurúpe

Purajhéi música púpe ne mombay che Tupasy.

Despierta mi Angelina, ya llega el Dios del día

Na epuána vida mía reicuaáro mborayjhú

Demaitegüi rojhayjhú nde rejhé mante apensava

Opa che képe rojhecháva porque rojhechaga´ú.

Despierta mi Angelina, palomita mensajera

Che arajhatá ko nde réra nicho mime añongatú

Anojhé jhaguá ajhetú nda vyháiro sapyhánte

Adios lucero brillante siempre reina rojhayjhú.

Letra y Música: Emiliano R. Fernández

No hay comentarios:

Publicar un comentario