viernes, 7 de diciembre de 2012

Adios Che Parajeküe


Adiós che parahekue

 
Llena el alma de suspiro
aseguíta che rape
adiósche vy´a hague
adiós lugar preferido
oguahë el tiempo cumplido
rohejávo katuete
ndahaséiramo jepe
el destino che obliga
ágã ipaha rohecha
adiós che  parahekue
 
Adiós che sombra kuemi
adiós soñado lugar
tal vez momento fatal
che separa ndehegui
pero durante aviví
jepémo mombyryve
arekóne nde rehe
mi amoroso pensamiento
rohecha jeývo algún tiempo
adiós che parahekue
 
Adiós sombra inolvidable
mi dicha, placer, mi gloria
rogueraháta en mi memoria
en mi mente invariable
mi destino irremediable
oñekumplita che rehe
ha upévare ipahaite
ágã ndéve apurahéi
ikatúnte ndajuvéi
adiós che parahekue

Ne maltrarö yvytu
nde jopéro kuarahy
oity ramo nde poty
ha upéi reju nde piru
upérö che mborayhu
ocuidane nderehe
orrégane nde rogue
reikovemive haguã
ñandente ojupe guarã
adiós che parahekue
 
Tal vez algún pasajero
upéi reju rehayhu
remoguahene opytu´u
ne sómbra pe-ohasakuévo
calma feliz y sociego
pe gozáne oñondive
ha che mombyry asyete
aimeva´erã ndehegui
ne pore´y asufri
adiós che parahekue

Letra: Emiliano R. Fernández
Música: Félix Pérez Cardozo






















5 comentarios: